woensdag 19 september 2012

Stranger #11 's Ochtends vroeg...


Goeiemorgen! Weer een nieuwe ervaring, een ochtend portret! Op het station in Groningen kwam ik Mike tegen. We stonden beiden in de kiosk te wachten, en ik kon het niet laten hem te vragen voor mijn project. Gelukkig vond hij het goed! Anders had ik vanmiddag nog de stad in gemoeten!

Mike studeert Laboratorium technieken bij het Noorderpoortcollege, op niveau 4. Hij woont in Dokkum.

Meer heb ik in de vroege ochtend niet te vertellen, dat is misschien een nadeel van ochtendportretten, haha!

Fijne dag nog verder iedereen! 

5 opmerkingen:

  1. Hoe heb je die bokeh zo gekregen? Objectief of met Photoshop?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De bokeh van de achtergrond gewoon met objectief, maar op Mike is het wel photoshop haha, wou dat het kon met mijn camera...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een 80mm f/1.2L met een 5D
    een koopje zou ik zeggen! xD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een koopje voor een heleboel centjes zeker! :p

    BeantwoordenVerwijderen