vrijdag 17 augustus 2012

Stranger #1 Te vroeg.

Omdat ik het in de vakantie in Den Haag/Scheveningen niet kon laten om alvast te beginnen. We liepen over de boulevard in Scheveningen, en er waren zoveel mensen! Hoe kan je zo'n kans nou laten schieten...

Dus op een warme middag, terwijl de rest van de familie in zee lag, ben ik op zoek gegaan naar mijn 1e stranger. Omdat meerdere personen tegen me hadden gezegd; "Ach, neem een aziatische jongen als 1e! Omdat je dat zo leuk vindt!" heb ik dat ook maar gedaan. Het was alleen niet gemakkelijk. Normaal zie ik OVERAL aziaten, en nu, nergens. Ik heb meerdere mensen gevraagd, maar die spraken geen nederlands en geen engels. Daar had ik dus niks aan. Na lang zoeken kwam ik deze jongen tegen. Hij heet Domey Hoang Nguyen, en hij woont in Duitsland. Daar gaat hij naar de middelbare school. Meer weet ik niet van hem, want ik had nog niet helemaal door hoe je iemand nou moet benaderen om dingen te weten te komen, die je normaal niet van vreemden vraagt.. Maarja, oefening baart kunst zullen we maar zeggen! :P


Google Translate link! (because Domey can't read dutch)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten