vrijdag 17 augustus 2012

Stranger #2

Nog een dag in Scheveningen. Het was in eerste instantie niet mijn bedoeling weer een aziaat op de foto te zetten. Maar het liep wel zo, Na ongeveer 20 mensen gevraagd te hebben, iedereen wees af, zag ik dit meisje vis halen bij een kraampje. Ze was muziek aan het luisteren. Na nog een rondje mensen vragen, kwam ik weer langs haar gelopen, nu zat ze op een bankje te eten. Ik besloot toch haar te vragen. Ze vroeg me meteen of ik naast haar kwam zitten, en eigenlijk was het heel gezellig. Ze heet Suing, en ze komt uit Thailand. Voor de foto wilde ze perse haar bril af, want dat vond ze mooier, haha :) Verder ben ik niet veel over haar geweten gekomen, want ondervragen lukte me gewoon nog steeds niet goed. Wel vroeg zij mij van alles over het project, en dat heb ik haar allemaal uitgebreid verteld. Na nog wat kletsen liet ik haar weer rustig eten en muziek luisteren.


Google Translate link! (because Suing can't read dutch)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten