maandag 20 augustus 2012

Stranger #4 Afrikaan op Noorderzon

Samen met Petra (en Yakeem) ging ik naar het Noorderzon Festival, ik hoopte daar een opvallend(e) vrouw/meisje tegen te komen, want ik wil het graag om-en-om doen, meisje-jongen-meisje-jongen. Maarja, ik kon er niks aan doen, ze waren er gewoon niet. Al eerder hadden we twee mannen/jongens/jongemannen zien zitten op een bankje, met rasta-haar. Maar toen nog met de gedachte: "Nee, het moet een meisje zijn!" Na nog een tijd wachten gaven we het op, en liepen toch maar naar het bankje waar de 2 jongemannen hadden gezeten, helaas, ze waren weg. We hebben op het bankje wat zitten wachten, en jawel hoor, daar kwamen ze aanlopen! Ik liep meteen op ze af, en vroeg of ik een foto mocht maken. Nederlands spreken konden ze niet heel goed, maar de ene kon het beter dan de andere, die het weer kon vertalen. De 'jongeman' die ik op de foto mocht zetten (nadat de andere op hem aandrong met de woorden: "Ach geef dat meissie een kans) was Moustapha Diallo. Hij woont in Haren gn en hij komt uit West-Afrika, Guinée.


Google Translate link! (because Moustapha can't read dutch)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten