donderdag 11 oktober 2012

Stranger #17

Pfoe mensen, ik maak er een zooitje van met kleuren! Dan weer zwart-wit foto, dan sepia, dan kleur.. Mijn bedoeling was elke foto in sepia/zwart-wit, maar ik ben erachter gekomen dat het echt aan de foto ligt. Bij sommige foto's is het zonde om er zwart-wit van te maken, omdat de kleur zo mooi is, en wanneer mijn bedoeling kleur is, zul je zien dat het precies andersom is! Zoals vandaag!


Toen ik deze man zag staan dacht ik: 'Oh, wat leuk! Een engelsman denk ik! Hij doet me een beetje denken aan Pippin van Lord of the Rings!' 
En inderdaad was het een engelsman....


Dit is Steven. Steven stond te wachten op wat mensen op het station. Hij komt oorsponkelijk uit Engeland, maar woont nu in Groningen.  Wat familie-leden van hem, die erbij stonden, konden geen nederlands, maar Steven wel.


Google Translate link! (because Steven can't read dutch)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten