vrijdag 12 oktober 2012

Stranger #18

Nederland, Duitsland, Thailand, West-Afrika, Oekraine, Sudan, Italie, Engeland.... En daar komt nu Australie bij! Ik weet niet waarom, maar de helft van mijn strangers komen uit het (verre!) buitenland. En dat vind ik eigenlijk best bijzonder!

Vandaag kwam ik Brandon tegen. Zoals ik al zei komt hij uit Australie! Hij is 3 maanden weg van huis, om een rondreis door allerlei landen te maken. Nu is hij dus in Nederland, hier blijft hij 2 weken en dan gaat hij verder naar Engeland. Daarna is zijn lange reis afgelopen en keert hij weer terug naar huis. Brandon maakt deze reis om inspiratie op te doen voor zijn muziek. Hij speelt gitaar, en hij speelt ook in een band. Hij zei blij dat het hem gelukkig ook goed lukt om inspiratie op te doen! :)


Google Translate link! (because Brandon can't read dutch)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten