dinsdag 16 oktober 2012

Stranger, maar toch niet helemaal ;)


Dit is Cristina! Ik ontmoette Cristina toen ik Simone op de foto zette. Zij stonden samen op het station. Deze foto zie je hier. Een tijdje nadat ik hem op de foto had gezet kreeg ik een mailtje van Cristina, of ik de foto van Simone wilde mailen. We kwamen een beetje in contact en besloten af te spreken, zodat ik ook nog een foto van haar zou kunnen nemen. Toen ik erover nadacht, bedacht ik me dat ik haar natuurlijk niet meer als 'stranger' aan mijn project kon toevoegen, aangezien ze geen echte stranger meer was! 
Maar ik besloot wel de foto's toch op deze blog te plaatsen.

Vanochtend spraken we af voor foto's. Cristina
woont in Haren, en toevallig zaten we bij elkaar in de bus!


Foto (1) : Dit idee had ik in mijn hoofd. Iemand die tussen de mensen-stromen op het station stond, waarbij iedereen bewoog, behalve die persoon.
Ik had het iets anders in mijn hoofd, maar ik ben toch best tevreden met het resultaat!
Foto (2) : Portret foto!
Foto (3) : Gewoon lekker vintage :)

Ook nog even een foto zoals
ik alle strangers op de foto zet :


Geen opmerkingen:

Een reactie posten