dinsdag 6 november 2012

Stranger #20 Schattigheids-factor 10!

Zoekend naar een klein meisje kwam Merel met haar moeder langslopen. Na eerst even vragen kreeg ik een enthousiaste reactie van de moeder, maar Merel kroop wat verlegen weg. Maar haar moeder verzekerde me dat wanneer ik mijn camera tevoorschijn zou halen ze wel anders zou reageren. En ja hoor! Nog geen seconde had ik mijn camera in mijn handen en ze begon nieuwsgierig naar me te kijken. Daarna kwam ze steeds dichterbij en wilde ook maar al te graag de camera pakken.

Merel is een heel vrolijk 2jarig meisje, helaas was de foto waarop ik haar lachend had  gezet bewogen.

Dit is haar eerste keer "lopend" zonder wagen op de markt. Dus een hele nieuwe leuke ervaring. Dus ze was in een opperbest humeur! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten