woensdag 7 november 2012

Stranger #21 en #22, Zombie & Gangster

Dit zijn Zombie en Gangster. Tenminste, zo willen ze graag genoemd worden voor mijn blog.. ;)

Op het station kwam ik eerst de linker jongen tegen. Hij heet Stepan en hij is 18 jaar. Stepan komt uit Oekraïne. In Groningen studeert hij bussiness&economie.
Voor het weekend gaat hij terug naar Oekraïne. Helaas had hij net zijn trein gemist. Maar daarom had hij wel even de tijd! Hij wilde erg graag meedoen aan mijn project, en vroeg me even te wachten, want een vriend van hem zou er zo aankomen, en die zou ook wel graag mee willen doen.

Even later kwam inderdaad de andere jongen eraan lopen. Stepan stelde me hem voor als "Gangster". Maar hijzelf sprak Stepan tegen en vertelde me dat zijn naam Kirill is.

Ze wilden graag samen op de foto, met een serieus gezicht. Dat zie je vooral aan Stepan ;).
Ook wilden ze niet saai op mijn blog komen, vanwaar ze graag Zombie en Gangster wilden heten.


Google Translate link! (because Zombie and Gangster can't read dutch)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten